Przed wizytą

Przed wizyta

W Przychodni Na Polance preferujemy wcześniejszą rejestrację. Jak się można do nas umówić?

  • Telefonicznie pod nr 61 8723006 lub 600201415 lub osobiście
  • Możecie też Państwo skorzystać z formularza umów wizytę dostępnego na naszej stronie internetowej
  • wysłać sms pod nr tel. 600201415 o treści „umówienie wizyty”, nasza recepcja oddzwoni do Państwa, ustali szczegóły.

Umówiona godzina jest orientacyjna, z przyczyn od nas niezależnych może ulec wydłużeniu, za co przepraszamy, dziękujemy za wyrozumiałość.

Po wejściu do naszej placówki będziesz poproszona/y o wypełnienie zgody na przetwarzanie danych osobowych (RODO).

  • Koty zawsze przynosimy w transporterze, który gwarantuje nie tylko ograniczenie bodźców stresowych, ale przede wszystkim bezpieczeństwo, zarówno dla zwierzęcia, innych pacjentów ale też dla Państwa. Zwierzak nawet najłagodniejszy w warunkach domowych, potrafi radykalnie zmienić swoje zachowanie kiedy się wystraszy. Zapraszamy z kocimi pacjentami do oddzielnej strefy dla kotów.
  • Jeśli przychodzisz z psem i nie jesteś pewien jego reakcji przy spotkaniu z innymi zwierzętami lub ludźmi – koniecznie weź kaganiec. Poinformuj personel, jeżeli Twój pies bywa agresywny lub nie jesteś pewien jego reakcji. Psy musza być przypięte na smyczy. Jeżeli Twój pies jest bardzo niespojony czy nadpobudliwy zgłoś to nam, postaramy się zapewnić mu komfortowy czas oczekiwania przed wizytą.
  • Zabierz ze sobą książeczkę zdrowia/paszport, w przypadku leczenia w innej placówce – wyniki badań, zdjęcia RTG w formacie jpg, spis leków które zwierzak przyjmuje lub brał poprzednio. Im więcej mamy informacji na temat wcześniejszego leczenia tym lepiej, skraca to okres rozpoczęcia leczenia.
  • Zdjęcia/filmy z telefonu – szczególnie przydatne jeśli objawy nie występują przez cały czas, np. napady padaczkopodobne, kaszel. Jeśli uda Ci się nagrać niepokojące objawy, łatwiej będzie nam ocenić z czym mamy do czynienia.
  • Przed wejściem do gabinetu należy wyciszyć lub wyłączyć telefon komórkowy.
  • Decyzję co do diagnostyki i leczenia w naszej placówce podejmują lekarze weterynarii. Nie wolno na własna rękę podawać leków, wiele produktów dla ludzi jest bardzo szkodliwe dla psów lub kotów.
  • Przed wizytą dermatologiczną prosimy o wcześniejsze wydrukowanie i wypełnienie formularza, który znajdziecie Państwo tutaj 
  • Jeżeli zwierzę ma brudne uszy, zmiany skórne, wyciek z oczu prosimy tego nie czyścić przed sama wizytą.
  • Badania krwi, moczu, kału, zabiegi, RTG czy USG wymagają odpowiedniego przygotowania, skonsultuj to wcześniej abyśmy mogli te badania wykonać.
  • Przy ostrych wymiotach, biegunce, barku apetytu, ostrym bólu brzucha czy pogorszeniu stanu pacjenta nie należy czekać. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach pracy, nie jesteśmy jednak placówką nagłych wypadków. Postaramy się pomóc a jeżeli zwierzę będzie tego wymagało to nasi pracownicy przekierują Państwa do placówki specjalizującej się w leczeniu pacjentów w ciężkim stanie z możliwością hospitalizacji całą dobę.
  • Jeżeli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na wszystkie pytania zapraszamy do kontaktu.

 

PARKING

Szanowni Państwo,

aby parkować wokół budynku przy ulicy Katowickiej 11 należy posiadać odpowiednie upoważnienie. Jest to teren miasta. Wydajemy je w recepcji, która udzieli Państwu wszystkich niezbędnych informacji. Upoważnienie należy włożyć pod przednią szybę w widocznym miejscu. Prosimy zwrócić uwagę na znaki drogowe jak należy się poruszać wokół budynku oraz gdzie można parkować. Zapraszamy również na parking podziemny, gdzie przygotowaliśmy dla Państwa nieodpłatne miejsca parkingowe. Szczegółowe informacje uzyskacie Państwo u naszych pracowników i obsługi parkingu.